Det rullar

Vad många det är som lägger ner sina bloggar nu helt plötsligt. Och det roliga är att många skriver ett hejdundrans inlägg för det! Ett A4 långt hejdå-inlägg om hur bra tiden har varit och hur kul dom har haft. Jag vet inte, men är inte det att ta i? Hejdå fina internetsida.

För mig rullar det galant, sommaren är hääär! Jag och Joanna planerar tält till Peace and Love och vår fest i sommar (WOHO), även seglarveckan v. 27 på SMÖGEN CAMPING, Växsjö, Lysekil och annat kul :)

Långhelgen har varit helt underbar! Det var superskönt att komma hem från Danmark och sedan vara ledig ÄNNU MER! Taste on that! Jag träffade Kajsa, fina Kajsa, från Växsjö! Det var cp kul! Herregud vad har jag gjort mer..massor som inte orkar dras upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0