Hallå välkommen

Idag åkte jag in till stan direkt efter jobbet men en uns utav panik i halsen. Mina jeans är helt trasiga, jag trodde jag hade lagat dom så gick dom sönder på jobbet - kontoret. YES! Snacka om Walk of shame. Så där åker jag, arg som ett moln och har ett mål - svarta fucking byxor. Det blev lite mer än så. Och nu märkte jag att byxorna är för små. Fan.

Annars är jag glad, glad, glad. Himlans glad!! Det är mycket som är på ingång. Varberg till midsommar - vilket kommer bli världens vrakdundransfest! Sedan Peace and Love! Sedan fest hos Joanna, middag och Köpenhamn. Smögen SEN RHODOS! Whalallallaalal jubel

Vad ska man ha till midsommar då?


Vitt linne Monki // Klänning Monki // Glasögon Gina



Ring Indiska

Sjukaste sten-ringen H&M. Färgen är go som fan, svår att få på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0