Study hard but party harder

Ett citat som jag minns att jag såg genom hinnan som låg över mina ögon på en bar i Köpenhamn, "Study hard, party harder". Det var en sjukt ball pub, en del goa danskar. Herrgud för att göra en lång historia kort; jag kom hem med ett par andra converse än dom jag åkte dit med, vi fick hem fina troféer, vi har blivit utslängda hela bunten, vi har betalat böter, hotellet har hatat oss, vi har halvt brottat ner en gatumusikant, vi har dansat med en gatumusikant, vi har mått dåligt, vi har mått bra, vi har ätit pizza - vi har lagt pizzor..vi har skämt ut oss.

Den här resan ska jag försöka minnas så mycket jag kan!! Jag orkar inte dra upp alla sjuka grejer vi har gjort. Men måndagen var en utav mina bästa och värsta nätter..det var bra, JÄTTEBRA, på wall street!!! (L) men sen när jag märker att alla har blivit utslängda får jag säga hejdå till goa Mads och gänget och lösa detta. Tur att elin och martin va ute och chillade. Det bästa med att vara ca 60 pers, alla är ute och festar, är att man kan komma vilse. Då var det bara att gå till Ströget så hittar man något gäng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0