Dear John

Vilken riktigt härlig film, nästan så jag tappar talförmågan. Efter en sådan film vill jag så gärna åka utomlands, lära mig spela gitarr och hitta en sommarkärlek som gör mig så lycklig så jag inte vill åka därifrån. Ååååh vilken fin historia! Inte bara det att Channing är så helvetes snygg i denna filmen, hon med förresten, så man vill bara pussa på dom båda.

Jag var på yoga idag, så har redan lite av denna sensitive-spirit i mig! Shit, den här kommer bli min nya drog.
Vad händer till helgen då? Ja, eftersom vi har varit ute nu de fyra eller fem senaste helgerna är det kanske dags att ta det lite lugnt och vänta till Elins special night! Men Tilda kommer vilja gå ut eftersom hon kommer hem och lite annat gött folk vill så gärna gå ut. Chez skulle ju vara det ultimata! Fast ändå är jag så inne på att baka en stor jävla tjock kaka och dela den med fina människor som elin, viktor, tilda, felix, axel, linnea och amanda. Och kanske några fler. Jamen vi får se helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0