KÖTTA

hej darls, hoppas ni haft en grym fredag, för nu är det lördag. eeehehe nu ligger jag här och äter kvällsmat eller är det frukost kanske? Thaimat suchi och godis. Inte kul att när ens sockercravings slår en i ansiktet direkt när jag kommer hem från stan. Herregud what to do? tja vad gör jag nu, smsar ett sista sms till niklas uteprofilen själv och sen somnar jag nog i mina sminkrester och godispåsen under armen. Vänta har inte berättat om ikväll, oväntat trillade vi in på ches och slutade upp med att vi hängde på N & c:o och ida till Berså för att ha en kickass fucking fredag. Berså berså shit shit, gå dit om du vill trycka ditt fulla jävla ansikte mot en blixtrande kamera för Mingel som jag och Joanna fick göra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0