ordinary world

Jag har haft världens goaste helg, that's for sure. Glad att jag och Olivia inte gick ut igår, min söndag skulle vara hemsk. Tyvärr hann Olivia fixa sig så hon va fit for fight för att gå ut och dansa = lösögonfransarna på, kläderna valda, sminket klart. Vi skämtade om att hon kan sova i det, vakna upp i sminkresterna och gå ut på morgonen, så att det var värt att sätta på fransarna.
Men nu är det frid och fröjd med Stockholm Båstad på tvn, haha härligt program! Ska bara fixa lite glarre och choklad som pricken över i:et. Tror mamma kom hem nu med en spännande prasslande påse, aaaah fan va gatt!




Hoppas ni var ute igår i fina vädret? Jag var ensam hemma på dagen, jag unnade med lite kvalitetstid ensam på alltanen med Ordinary World som spelade i hela huset. Eller var jag ensam..? njaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0