Veckan i korta drag

Som sagt, veckan har varit hektisk. Men nu börjar det bli bättre :)
Jag kom hem från Italien på tisdagen tror jag. Stressen jag hade då går inte ens att beskriva. Jag gjorde klart mitt arbete till Playsam. På onsdagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men jag hoppas jag tog det lugnt. Hela torsdagen var det studenten på Polhem. Världens roligaste dag! Elin och jag åkte in för att piffa till flaket. När vi gör det frågar en av dom som håller i flaket om vi vill med och, ja klart vi ville det! Så vi åkte flak, som resulterade i en jäävla nackspärr dagen efter. Efter flaket drog jag och Elin runt på så många studentmottagningar som möjligt. Vi var i Billdal, tack vare fina fina Marcus, i Örgryte och sist i Linné. Därifrån drog vi vidare till festen på Hard Rock! Helvete vilken fest. Saken var bara att jag inte hade varit hemma, det enda jag hade ätit var en tallrik hos Felix och resten utav mitt intag var alkohol. Kroppen var ju som gummi på kvällen alltså, min hjärna gick på autopilot, jag bara gjorde. Som tur var fick jag sova hemms hos Johan.

På fredagen kom Johan och Joanna hem till mig för att ta ett glas ute på alltanen. Jag och Joanna skulle jobba dagen efter och jag passade min lillasyster + två av hennes vänner så detta var perfekt. Haha, hanna älskar när johan är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0